Author Topic: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis  (Read 41837 times)

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #30 on: February 15, 2011, 23:25:21 »
Kļūda pa vertikāli ap 1mm,bet starpasu paralelumā vispār nav kļūdas!Šeit tika paņemta pāris nedēļu pauze,pēc tam ar skaidru prātu vēlreiz viss pārmērīts.Un tad tika atklāts,ka pat pie ļoti mazas abu ekscentru nesakrisšanas rodās drausmīga kļuda gan vertikālā gan horizontālā plaknē!Tālāk viss vienkārši-noliekam abas asis stingri paralēli,  izdaram nulles atzīmes ekscentros un dakšas abās pusēs,pēc tam izņeman ekscentrus un dalāmajā galvā sadalām daudzās vienādās daļās.Atskaite ķēdes spriegošanai gatava.

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #31 on: February 16, 2011, 09:28:35 »
man tev jautājums par eļas radiatoru, vai viņš normali dzesē kad dzinējs ir silts, piemēram braucot pa pilsētu?
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #32 on: February 16, 2011, 11:46:27 »
Rūpnīcas versijā eļļu dzesē tosols.Nezinot cik labi dzesēsies dzinējs kopumā nolēmu,ka nevajag to tosolu vēl piesildīt ar eļļu.Izgatavota alumīnija pāreja un pielikts atsevišķs radiators.No pirmā acu uzmetiena liekas,ka tas ir vienīgais dzesētājs tāpēc tas ir parasts jautājums.Divi uzdotākie jautājumi par šo motociklu tapšanas stadijā-
Kādā krāsā krāsosi?  Viņš jau ir nokrāsots.
Bet te gar sāniem taču plastmasiņas arī būs?  Nē,nebūs.

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #33 on: March 04, 2011, 00:29:06 »
Tā,pie kā mēs palikām?
Krāsojums.
Labi saprotu pilsoņus,kas vaicāja kādā krāsā krāsosi,lai gan ņemot vērā laika un līdzekļu ieguldījumu pašreizējā versijā,vajadzētu nedaudz apvainoties.Rāmis smilšots,attaukots,gruntēts ar skābo grunti,krāsots ar trīs dažādiem pelēkā toņiem,klājot vienu uz otra ar starpžāvēšanu.Krāsa-Vacijas PSR ražojuma matēta grafitti krāsa,paredzēta betonam,kokam,metālam...turās nejēgā.Iegādājama plašā sortimentā Tallinas ielas veikaliņā pretī Zvaigžņu ielai.Pieejama gan glancētā,gan matētā variantā,pārdevējs ļoti kompetents šajā jautājumā cilvēks,lai arī izskatās pēc geja.
Pēc galīgas nožūšanas krāsojums pulēts līdz nodilumam,sašvīkāts un taml. atbilstoši imidžam.

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #34 on: March 04, 2011, 00:34:33 »
Vēl neesmu pastāstījis kur palika ,,turbokompresors,,

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #35 on: March 04, 2011, 01:08:29 »
Kāmēr tapa rāmis,radās izdevība no krāpniekiem apdrošinātājiem iepirkt stipri blieztu Hondu ar identisku dzinēju.Tātad ienācās visi sīkumi ieskaitot elektrību.
Pienāca brīdis,kad viss it kā bija salikts,un atlika iedvest aparātā dzīvību.Ar elektrību nedraudzējos vel šobrīt,nu ne tā,ka galīgs lohs,ja nav citas izejas izštukošu un palaidīšu,bet prasa tas man daudz nervu un laika.
Tad nu atgriežoties tai baisajā naktī-nu viss it kā ir,sūknis griežās,starteris arī,bet ar aizdedzi kas nav kā vajag.Braucu atkal visam cauri un + man parādās,kur galīgi nav jabūt!Pulkstens ap diviem,nervi un alus tūlīt beigsies,bet palicis pavisam maz!Tad nu tiek pieņemts lēmums izmest mistkastē visu kas sabūvēts,paņemt no otra motora lasītāju,vadības bloku.Ap trijiem kļūst skaidrs,ka manu zināšanu nepietiks,lai apietu izgatavotāja paredzētos drošības pasākumus un vēl stunda paiet uz sajūga,pekas un neintrālā slēdžu uzstādīšanas un pieslēgšanas kompim..Bet stulbais + ir un paliek kur tam galīgi nav jābūt.
Pasākums tiek beigts ar sera Eduarda līdzdalību un kādu laiku negribās uz to visu skatīties.
Vēlāk iedziļinoties problēmā tiek konstatēts,ka stulbais skots,kurš ietrieca šī dzinēja donoru kokā,ir pilnveidojis elektroshēmu,savienojot pa taisno dzinēja slāpēšanas slēdža vadus.Rezultātā sistēmā parādās + arī pie izslēgta slēdža!Bet pie velna to visu-dzinējs rūc un rūc labi!Vairs neko aiztikt negribās un nevajag.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #36 on: March 04, 2011, 01:23:41 »
Par elektrībām - pastāsti par lādēšanas releju ! ;)

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #37 on: March 04, 2011, 01:30:59 »
Imidžs.
Šai motociklā ir no visa kā,ir mūsdienīgi matereāli un tehnoloģijas,ir sen aizmirstas fīčas un asprātīgi risinājumi.Ir detaļas,kur esmu vienkārši paspēlējies ar matereāliem un prasmi.
Jā,viņa laiks ir pagājis-jaunie ir stiprāki,jaunie ir ātrāki,bet viņam ir leģenda sirdī un viņš vienmēr ir gatavs skrieties.Viņš nav dzimis rūpnīcas putekļos,viņš ir radīts priekam un ātrumam.Viņam nav serialā nummura,viņam ir vārds
 viņš ir  Vakardienas varonis.

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #38 on: March 04, 2011, 01:33:40 »
Un tagad jautājumi,ierosinājumi,sūdzības un pamācības... :D
« Last Edit: March 04, 2011, 01:40:17 by mežamāris »

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #39 on: March 04, 2011, 01:39:53 »
Lādēšanas relejs izbesījis nevienu vien Hontas īpašnieku.Lietoju paštaisītu,gabarītos palielu,lai Lampočkins man piedod,jo tas laikam ir viņa bizness,bet rīt atradīšu shēmu un ielikšu te.Visas detaļas pirktas Latgalītē un izmaksāja ap 10 Ls.Ja kas nodeg(pagaidām neizskatās,ka tā varētu notikt)var nomainīt konkrētu detaļu,nav jāmet misenē viss bloks.

Offline fastarow

  • Posts: 2269
  • kawasaki kx450f gsxr 600
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #40 on: March 08, 2011, 23:41:34 »
Nu ko lai saka... darbu kas ieguldīts nevar aprakstīt kā arī naudā pārvērst...  mēs te visi domājam kā mainīt astes un taisīt faiteri... Braucot ar šo mākslas darbu - īpašnieks var būt pilnīgi pārliecinats ka šāds ir tikai 1 eksemplārā uz visas pasaules. Cepuri nost...sasodīts nav cepure galvā... bet ja būtu noņemtu  :shura:
Dear Whiskey, we had a deal last night. You were supposed to make me funnier, smarter and a better dancer. I saw the video, we need to talk...

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #41 on: March 09, 2011, 00:00:19 »
Te jau var izrunāt sausu muti dziedot Mežamārim slavas dziesmas !  :super:
Nu salīdzināt to ko te kāds būvē vai pārbūvē ar šo veikumu ir tas pats kas salīdzināt pirkstu ar krānu !   ;D

Offline fastarow

  • Posts: 2269
  • kawasaki kx450f gsxr 600
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #42 on: March 09, 2011, 00:01:44 »
nu bet japaslavē tak ir.. kas tad cits to darīs ja ne savejie ;)
Dear Whiskey, we had a deal last night. You were supposed to make me funnier, smarter and a better dancer. I saw the video, we need to talk...

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #43 on: March 09, 2011, 00:05:58 »
Nu bet protams !  :)  :)
Mēs jau to moci zinam arī bez šī raksta, tapēc pati ovācija par moci jau laika gaitā ir noplakusi, bet Mežamārim arī tīri labi padodas rakstīt !
Tauta prasa VĒL !  :super:

Offline Māšele

  • Posts: 8926
  • Kā Tikt Mājās
    • View Profile
Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« Reply #44 on: January 19, 2013, 23:19:46 »
 :bigok: