Streetfighters.lv
Tehnika => Auto => Topic started by: MIGs on December 22, 2011, 11:40:23
-
Ar šādu Teslu jau varētu arī bruakt ikdienā.
Biki atsit Maserati. :muri:
http://forte.delfi.lv/auto_modelu_jaunumi/elektriskais-tesla-model-s-maksas-no-57-tukstosiem-dolaru.d?id=42000626&utm_source=motopower.lv&utm_medium=news-widget&utm_campaign=Links-in-partner-sites
Tikai baigi dārgs... :aiwa:
Ganjau pēc 5-10 gadiem vis sbūs dau zpieejamāks. Progress vai zinies. Ļoti ticams, ka kādu dienu tas tiešām kļūs par masu produktu.
-
hmm - 480 kilo bez uzlādes - tas jau tikpat, cik Subāram ar pilnu bāku :o Un cik tur tā elektrība maksā...
-
Vienā no šīs sezonas TopGear bija ļoti patīkams tests par elektroautiņiem ;)
Secinājums- nu i nakuj to trolejbusu! ;)
-
Njā, kad testēja hibrīdo prius tad tur vispār bija auzas.
Hibrīdiem svarīgs ir status - ZAĻAIS AUTO.
Elektro iespējams pēc brīža būs gana lietojami par gana izdevīgu cenu.
-
Tak tam hibrīdauto tāpat ir tie paši 5 litri patēriņš. Ta jau mazlitrīgais dīzelis na podobije Opel Corsa 1.3 dīzelis ēd tikpat :)
-
Jā, bet viņam nav status Zaļais auto, kas daudkzur pasualeš dod daudz priekšrocību.
Piemēram Londonā bezmaksas parkingi, bezmaksas iebraukšanas centrā utt.
Ta stāpat, kā Bentlihi kas patērē ~60-80 liturs uz simta ( vai cik tur, bet dahera) skaitās zaļais auto jo iet arī uz bioetanola, kurš patiesībā nemaz tik zālš nav...
-
Jā, bet viņam nav status Zaļais auto, kas daudkzur pasualeš dod daudz priekšrocību.
Piemēram Londonā bezmaksas parkingi, bezmaksas iebraukšanas centrā utt.
Ta stāpat, kā Bentlihi kas patērē ~60-80 liturs uz simta ( vai cik tur, bet dahera) skaitās zaļais auto jo iet arī uz bioetanola, kurš patiesībā nemaz tik zālš nav...
:doh:
-
Par Bentliju "zaļumu" Fāsts vienreiz stāstīja.
-
neko neesmu stāstījis... :bita:
-
Ak tu dirsējs tāds! :D
Ar Mežamāri tev bija diskusija, ja nemaldos tas bija kad "sēdējām" Lidiņā vai hvz kur. Karoč, bariņā tad visi bijām. Vai arī pēdējajā izbraucienā :hvz:
Un vispār- vienalga :D
-
Cik atceros(t; avai cita reize) Fāsts stāstija, ka Bentlijs iet uz Bioetanolu un skaitās zaļais auto. Pārējais jau vairs nenāca no Fāsta mutes.
-
Cik atceros(t; avai cita reize) Fāsts stāstija, ka Bentlijs iet uz Bioetanolu un skaitās zaļais auto. Pārējais jau vairs nenāca no Fāsta mutes.
:mhihi: :mhihi: :mhihi:
-
Lasu rakstu par jauno Audi RS6 un saprotu, ka laikam esmu kļūdijies smejoties par terminu "Izpūtēja balansējošais gultnis" ... :aiwa:
Pārslēgšanās starp četru cilindru un astoņu cilindru darbību notiek vien pāris sekundes simtdaļu laikā. Vienīgais, ko pamana autovadītājs, ir indikators mērinstrumentu panelī. COD tehnoloģija ļauj samazināt degvielas patēriņu par aptuveni pieciem procentiem. Braucot ar mērenu ātrumu degvielas patēriņu iespējams samazināt pat par desmit procentiem. Aktīvie dzinēja gultņi izmanto nesinhronās pretsvārstības, lai kompensētu vibrācijas, kas rodas četru cilindru darbības laikā.
-
Vienmēr inovatīvā CCCP autobūve ! :shura:
http://back-in-ussr.com/2013/11/sovetskie-kopii-zapadnyh-avto.html
-
Tur trūkst Pobedas,Zapiņa un vecā Moskviča.
-
Šo biju palaidis garām - viss ģeniālais ir vienkāršs ! :super:
https://www.youtube.com/embed/S3cFfM3r510
-
Njā, kruta. Mazāk degvielas un gandrīz uz pusi jauda.
-
Nu fiziku baigi nepiečakaret-lai kaut kas kustas,kaut kam jāsadeg.
Ok,mazāk detaļu,mazāk berzes,bet,to gaisu jau arī kaut kam jāpumpē un ne mazs spiediens vajadzīgs, lai vārstu atvērtu,kam atspere lai paspēj aizvērties...
Risinājums interesants,bet daudz smalku detaļu,kas dils un apķeps ar naftas produktiem.
Elektronika ne pa jokam,kas nogļučīja un vārsti,virzuļi cūkām..
Labi esmu konservatīvs.
-
Protams, ka var gadīties visādi, bet domāju, ka salocīt vārstus šeit ir daudz mazāka iespēja kā motoram ar zobsiksnu.
Neierobežotas fāzes + sadalīta izplūde, kas palīdz turbo motoriem uz aukstajiem.
Iespēja atslēgt cilindrus, zemāka galva un īsāks bloks.
Daudz mazāk detaļas. un paskatoties uz VAG grupas un citiem motoriem - nu vēl nevar zināt kas būs cimperlīgāks, sadils ātrāk un čakarēsies vairāk.
Nav vairs GOLF2 vai W124, nav. Ņemot vērā mūsdienu motoru uzbūves, šāda elektronika nemaz tā nebaida, kamēr to neražo franči !
Nu elektronika, ir elektronika.... Ne velti Siemens elektroniskās bremzes neviens neizmanto, lai gan tās ir daudz efektīvākas visādā ziņā par hidrauliskajām.
-
Pameklējat tur vēl ir jābut video kur to sistēmu jau uz sabu testē ikdienā. Jau diezgan sen.