Author Topic: Tehniska rakstura jautājums  (Read 65785 times)

Offline Viks

  • Posts: 1697
    • View Profile
    • Streetfighters
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #105 on: May 23, 2015, 09:12:38 »
Piekari un prieksu tu man reguleji. Kops ta es neesmu kritis. Iznemot pagajuso gad 18. novembri. Bet problema bija ari pirms tam.

Offline qba

  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #106 on: May 23, 2015, 15:33:55 »
Piekari un prieksu tu man reguleji. Kops ta es neesmu kritis. Iznemot pagajuso gad 18. novembri. Bet problema bija ari pirms tam.

A mainīji tikai gultņus vai kopā ar slīdšaibām?, dīvaina šķiet tā lufte, ko minēji. Mok kamēr dakša gaisā to nemana, bet pie slodzes tomēr gultņi(s) grib ieņemt sev vēlamāku pozīciju???

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #107 on: May 25, 2015, 10:02:15 »
Mēdz būt izjātas gultņu sēžas rāmī(pr.dakša)it īpaši daudz avarējušiem močiem.Es tikai tā,nebiedēju.

Offline flatc

  • Posts: 53
  • z750
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #108 on: June 26, 2015, 23:20:20 »
Man radās jautājums par SuperSport nolikuma punktu - 2.4.7. Uz motocikla pakaļējās dakšas jābūt piestiprinātam ķēdes aizsargam -
pirms aizmugurējā zobrata, uz dakšas no apakšas.


Pielikuma bildēs redzams KLE500 aizmugurējās dakšas ķēdes aizsargs uz ER6.

Gribēju saprast, vai teh.kontrole sacensību dienā nebūs pretenziju par šādu risinājumu?  :hvz:

Ir jau, tā ka patālu no ķēdes/zobrata.
Kāju aiz tā aizsarga sarežģīti dabūt, bet pret ķēdes nolekšanu gan īsti neko nelīdzēs.

The grass is always greener on the other side, just because its fertilized with bullshit...

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #109 on: June 26, 2015, 23:40:19 »
Derees
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline flatc

  • Posts: 53
  • z750
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #110 on: June 26, 2015, 23:46:06 »
Ok, cool! :)
The grass is always greener on the other side, just because its fertilized with bullshit...

Offline Viks

  • Posts: 1697
    • View Profile
    • Streetfighters
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #111 on: June 29, 2015, 13:54:08 »
Bļin. Jasak ar lamasanos. Beidzot izlidu no pilsetas un vareju notestet moci. Jaudas problemu vairs nav. Vareju sasniegt ari 230km/h un bija vel iespeja. Ieprieks knapi lidz 200 tiku. Problema, jaunais suknis. Vel nezinu vai paterins bus atgriezies vieta, bet domaju, ka tam ari jabut norma. Bet, viens liels bet. Mocis vel jo projam uzvedas ka dzivs. Suposanas pie lieliem atrumiem ir pazudusi. Tur noteikti palidzeja daksas gultni. Bet kur ir problema ar maziem atrumiem, nedodot slodze?!! Esmu nomainijis visus gultnus. Stures, daksas, abu ratu gultnus, bet nekas neuzlabojas. Reali nav palicis pat labak. Ripinoties atlaizot rokas, mirkliti iet taisni un tad gazas vai nu uz vienu pusi vai otru pusi. Kur vel meklet problemu? Priekseja daksa? Ko skatities?
Padalīšos ar problēmas atrisinājumu. Kā jau redzat augstāk, mocis dzīvoja savu dzīvi un meklējot vainu, izdarīju divas darbības uzreiz. Samainīju aizmugures dakšā gultņus un pievilku priekšējās dakšas gultni. Rezultātā, nekas nemainījās un reāli, nolaidās rokas. Sāku loģiski domāt un nonācu pie slēdziena, ka pieņemot faktu, ka mocis nekad nebrauc taisni un visu laiku priekšas rats meklē ceļu, bet ja priekšas dakšai ir smagāk kustēties, tad mocis ceļu atrast vairs nevar un sākas sajūta, ka mocis brauc zigzagā, dzīvo savu dzīvi. Respektīvi, palaidu vaļīgākpriekšas dakšas gultni un problēmas vairs nav. Viss atkal ir uz ūsiņu. Slēdziens, ja nezini problēmai konkrētu iemeslu un remonts tiek veikt pēc izslēgšanas principa, nedarat divas iespējamās lietas uzreiz. Izdari vienu, pārbaudi un tikai tad ķeries klāt nākošajam mezglam.

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #112 on: July 13, 2015, 18:29:20 »
Nu ko, izskatās ka mocim ir nepieciešama pastiprināta mehāniķa uzmanība.


Viena lieta- Smasha riepu maiņas čalis ir licis mīksto uz pakaļrata savirzes regulēšanu.... tas sīkums, izlabojams.


Ir otra lieta kas mani uztrauc daudz daudz vairāk- atklājās vakar braucot prom no Smasha.
Otrais gaņģis,viegla ripināšanās ar praktisku brīvgaitu, un sākas ahujennā raustīšanās. Nu tā ka mocis čut ne noslāpts un atkal atlec vaļā. Vakar nodomāju- sūds, gāze pa mazu, kā nekā saguris.
Tikko braucot mājās notika tas pats- otrais gaņģis, devu virsū gāzi, un tā sāka raustīt...  :dusmas:
Es pat īsti nestādos priekšā kas tas varētu būt- sūknis? Tad gan vajadzētu būt laidenāk, nevis ar tādiem rāvieniem.
Moš kritiena datčiki, tie varbūt sagļukojuši? :hvz:
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #113 on: July 13, 2015, 22:18:23 »
Katreiz kad ieliec otrajā?

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #114 on: July 13, 2015, 22:21:50 »
Tu ar otro robu riepu svilināji ?
Izklausās, ka toč par lielu pārnesums pie maza ātruma un nepietiek jaudas. Jautājums kāpēc ?!
Aizaudzis gaisa filtrs, ierauti sūdi no bākas iekš šprices ? Sapista kārba  vai ķēde/zobrati.

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #115 on: July 13, 2015, 23:31:31 »
paskaties sākumā vai nēsi sastaipijis vājprātā ķēdi, tā ir bijis un liekas , ka tikai vot ar konkrētu ātrumu un tukšgaitā, bet reāli ķēde lupatās un bez slodzes viņa tur to moci rausta
26697542

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #116 on: July 13, 2015, 23:35:29 »
Domāju zobrati,nevienu nebiedēju,tā vienkārši mēdz notikt.Tev jau riepu dedzinot slāpa otrajā.
Esmu apkopojis postījumus un daļēji novērsis.Paldies Rūdim-eļļa un filtrs nomainīti,eļlas lampa vairs nemirgo,radiatora korķim nomainīta beigtā gumijas blīve,izpūtējam uzlikti atvibrējušie un padirstie uzgriežņi,izdegušais un ārā izpūstais pakojums tik viegli nav atjaunojams,ja augustā tehniskajā tas metāliskais pļerkšķis nepatiks,tad nāksies griezt vaļā.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #117 on: July 13, 2015, 23:40:31 »
Ķēde dēļ visa kā + daudzajiem simtiem km pa lietu man arī ir vaļīgāka kā krosačam.

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #118 on: July 14, 2015, 07:42:58 »
Nē, nav kad katru reizi ieliek otrajā.


Pačekošu kas ar ķēdi, varbūt pa stipru novilkta un tas šķībais pakaļrats pie vainas. :hvz:
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline zaaaliic

  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #119 on: November 03, 2015, 18:26:53 »
Kursh varetu palidzet ar ramja atjaunoshanu, atliekshanu, sametinashanu? mocis bus paredzets stuntam