Anklāvs… HONDAS dēls…

2009-10-22 09:49 Published by Leave your thoughts

Anklāvs… HONDAS dēls…

Pirmais motocikls ar akmeņogļu dzinēju tika radīts Amerikā, 1867 gadā. Bet Gotlībs Vilhelms Daimlers, īstajā uzvārdā Doimlers , kopā ar Vilhelmu Maibahu tiek uzskatīti par pirmā mūsdienu motocikla ar iekšdedzes dzinēju radītājiem. 1885.gada novembrī kompanjoni radīja savu pirmo motociklu, un Maibahs ar to nobrauca 3 kilometrus gar Nekāru ar ātrumu 12 kilometri stundā….

Bet stāsts nav par to, kā tika radīts motocikls. Šis stāsts ir par to, kā tika radīts Anklāvs, īstajā vārdā HONDA FireBlade, ar 893 cm³ dzinēju, radīts tālajā 1993.gadā , lai priecētu kāda motociklista sirdi ….

Pēc daudziem gadiem, jau XXI gadsimtā 2008.gada ziemā, februāra mēnesī es ieraudzīju jamo nu jau krietni paburzītākā izskatā iekš kāda tālas zemes sludinājuma portāla, un iekšējā balss man lika nodrebēt no satraukuma, es zināju, ka tas ir viņš, tas, ko es gribu. Divu stundu laikā tika pieņemts lēmums, ka jāņem, sazvanīts tā laika mo īpašnieks, un jau nākamajā dienā, apbruņojies ar 950 Eiru naudiņām un piekabi, devos tālajā ceļā pēc sava jaunā mo……

Kad krietni nobraucies, noguris kā suns, neskaitāmus kilometrus nesoties pēc sava izredzētā, nobraucot neskaitāmas garas ceļojuma minūtes, iztērējot nesaskaitāmus gramus dārgas ar sēra dioksīda bagātinātu saturu, vadoties pēc normatīviem aktiem, kur sēra dioksīda emisija nepārsniedz 1700 mg/m3, ar skābekļa saturu 3% (tilpuma procenti), pārrēķinot uz sausām dūmgāzēm, degvielas, pēc gandrīz divu stundu brauciena biju sasniedzis galamērķi, tālajā ziemeļrietumu pilsētā Šauļi, kur arī pirmoreiz satikos ar veco Faieru…

Nevarēja būt ne runas par kaulēšanos par cenu, nekas mani nevarēja atturēt no pirkuma, pat tas, ka vecajam Faieram bija pa šiem gadiem stipri padilis izskats, pat tas, ka īsts kontrolbrauciens netika veikts, jo kā jau augsti cienītais lasītājs būs nopratis, februāris nav tas pateicīgākais mēnesis izgāšanai ar mo.

Lai vai kā,darījums tika veikts, un mēs abi devāmies mājupceļā…

Diemžēl laika zobs nav saudzējis nevienu, un šī iemesla dēļ pirmais vecā Faiera momentuzņēmums tika veikts jau pie Vecā Arčas garāžā, kurā arī tika lemts par vecā Faiera klonēšanu, kā rezultātā dzima Anklāvs…..

Tad nu tika pielietots brutāls spēks, lai atbrīvotu veco Faiera dvēseli no satrunējušajām miesām. Tika pielietoti daudzi veidi, kas palīdzēja atbrīvoties Faieram no pagātnes auras…

Darbs gāja raiti uz priekšu līdz brīdim, kad radās ideja mēģināt iepūst pēdējo dvašu Laika mātes nogurdinātajās miesās…

Ar pirmo vakaru tas neizdevās, un tikai pēc divu dienu pūliņiem, uzsaucot Faieram jaunas četras irīdija sveces, vecais gars atlaidās, un pasaule izdzirdēja Anklāva uzvaras , jaunas dzīves saucienu, kas netika apslāpēts ar visādām nejaukām STOCK iekārtām, sauktām par sertificētām iekārtām jaudas un decibelu

noņemšanai…

Tālāk grūti ko piebilst, lai runā fakti, tikai fakti ir tie, kas norāda lietām to īsto atrašanās vietu…………..

Tas arī viss. Kāpēc Anklāvs? Tāpat kā valsts valstī, arī Anklāvs ir pats sevī… Vēl resnajos gados Anklāvam tika iegādāta specifiska valsts numura zīme, kura tagad lepni karājās pieskrūvēta pie garāžas sienas. Tika radīt mo, kas tieši raksturo manu paša būtību, Vecs, bet vēl gana stalts; Stiprs, bet ar izturētu pēcgaršu; Radīts, lai nepadotos cīņā, jo gan Anklāva , gan mans dzīves moto skan:

VEEL IR LAIKS…

Categorised in:

This post was written by admin

Leave a Reply